Påsklördag med väldigt mycket sött!

Idag har vi firat in påsken med diverse gott som glass, Nidarchoklad och en hel del annat blandat sött. Massor av julmust blev det också.


 -Och Ramune med smak av Yuzu!

I övrigt har jag återigen snickrat lite mallar för mina rollspelskaraktärer och kollat vilka som är keepers och vilka som jag ska kasta åt helvete. Det jag i nuläget gjort är att jag använt AI för att generera fram något jag kan ha som mall när jag tecknar och jag tycker faktiskt att jag fått en del idéer. Nu ska bara stilen ändras så att den passar in i Boca, sedan kan jag väl publicera dem öppet också!

Idag har jag mest arbetat med att bygga karaktärer runt bilderna, lite senare kommer jag väl att anpassa allt lite bättre så att allt har samma stil och den touch jag vill ha på den så klart.

Kvällen fick avslutas med lite påskmust på övervåningen med lite VR och annat roligt. I morgon lämnar vi in renskrivningen! Sköt om er!











 

Kommentarer