torsdag 24 september 2020

Elda saker mitt i natten!

 

Lugn, det kommer ett till fredagsinlägg sedan! Just nu kände jag bara för att göra ett litet extrainlägg för att berätta om en övning jag just gjort.

Jag berättade tidigare att jag på grund av diverse gamla minnen har väldigt dålig självkänsla, eller hur? Det är det jag jobbat med nu idag. Som ni ser på bilden är det här ett askfat med aska i. Det jag gjort är att jag skrivit upp saker som ger mig negativa känslor, saker som liksom gnager i mig, sedan har jag lagt lappen med texten så att jag kan se den och tänt på den. Känslan när man ser lappen med sitt negativa minne förintas är underlig, men jag tycker verkligen om den. Känslan efteråt är rätt skön den med. Lite "nu är det gjort!" över det. Jag har dock en känsla av att jag kommer att få bränna mer papper framöver, utifall att det kommer något mer. 

Men tills dess! Göm dig inte, ha ett PARTY  med KINJI i stället! 
Vi hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...