söndag 17 september 2023

Slutet på en trött söndag

 

Idag klev jag upp normal tid, insåg att jag fått någon sorts lättare järnförgiftning efter att ha ätit järntabletter för länge, la mig och tittade på Vikings nästan hela dagen. Jag tycker inte att det är bortkastat när man inte mår bra, men mår man bra ska man naturligtvis göra mer av dagen än att sova.

Nu har jag börjat känna mig lite bättre och förstår med detta att jag helt enkelt inte har underskott av järn, så de tabletterna behövs i alla fall inte. 
Morgondagen får börja med att lägga om kosttillskottsschemat och bygga ett veckoschema alltså, resten tar jag som det kommer. Jag har även bestämt mig för att helt undvika all toxicitet den här veckan eftersom jag känner mig extra känslig för sådant just nu.

Morgondagen består i alla fall i arkitekturstudier, morgonen för planering, eftermiddagen för plugg hade jag tänkt mig. Kan säkert hinna med lite film och fysisk aktivitet också, det vet man ju aldrig. Nu ska jag i alla fall förbereda mig för sängen. Ta hand om er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...