måndag 25 september 2023

Ändrade planer för morgondagen!


Under morgondagen var det tänkt att jag skulle åka in till Östersund och uträtta några ärenden, men eftersom familjen inte riktigt är i form tänkte jag vara lite solidarisk och vänta med det tills jag kan få lite resesällskap i alla fall. Det går säkert bra att ta bankärendet vid ett senare tillfälle!

Men morgondagen har jag ändå tänkt fylla med lite trevligheter. Arkitekturen är med så klart, och så ska jag ta och ge mig på min nemesis när det gäller bakning -DRÖMMAR! Det är som det är med den där degen som smular sig hela tiden, men jag har bestämt mig för att lära mig göra världens bästa drömmar och när jag har bestämt mig, då blir det så!

Efter skoldagen hinner jag säkert med mer Super Sentai också. Kanske hinner jag med lite tur också få in fler animerecensioner? Det får vi se då. Hemma lär jag bli i alla fall. Ta hand om er tills vi ses igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...