torsdag 7 september 2023

Fortsatt ledig, då får man fortsätta med serierna!

Jodå, idag blev det lite Gaiaklotter som fick sig lite färg! Den här gången blev det en fråga Gaia-shortie med Kramm så klart. Skissen har jag haft sedan i våras, men jag gillar att spara mina skisser tills jag har en hög att jobba med i datorn sedan 💪

Utöver det planerar vi att kolla hur det där med att blanda glasstyper själv när man handlar med Hemglass fungerar. Jag vet att det bara är vissa sorter det där går med, men då känner jag att man kan köpa till något om man vill ha någon extra smak. Det får dock bli till nästa glassbilsfredag eftersom det ju är glassbilsfredag i morgon och jag inte vet hur snabba de är med att packa ihop beställningen. Tänker att jag i stället köper vissa saker separat där. Den här gången tänkte jag i alla fall ta med lite isglass utöver det vi annars köper.

I övrigt blir det städning och utvärdering i morgon. Inte för att jag har speciellt mycket att utvärdera, men det kan jag väl ta då. Nu tänkte jag i alla fall se på en liten film, sedan tar vi VR-setet en vända innan kvällsrutinerna drar igång. Fredagsmiddagen i morgon skulle visst bli något så trevligt som hemlagad köttsoppa, så det ser vi ju fram emot! Sköt nu om er så ses vi då!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...