tisdag 5 september 2023

Det ante mig!

 

Idag har jag inte åstadkommit mycket mer än nysningar och blötsnuva... Jo, jag har faktiskt hjälpt till att snickra till ett par plansteg till i trappan, snart är det bara sättstegen och stegnosarna kvar. För dig som inte har en aning om vad det är för nördspråk jag lagt mig till med här kan jag ge er en liten ritning jag hittat:


Vår trappa saknar dock viloplan. När den är klar ska planstegen bli mörka och sättstegen ljusa är det tänkt. Jag tror väldigt mycket på den här idén!

Det jag nu har på agendan är att koka honungsvatten och se på någon trevlig film medan jag dricker upp det, följt av VR innan kvällsritualerna drar igång. I morgon ska jag gå vidare med vad som hänt med mina kurser. Ta hand om er, det är så dumt att låta bli med det.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...