lördag 16 september 2023

Intressant experiment alla damer kan testa.

 

Det här gäller så klart damer med mens, damer utan har nog ingen större glädje av det. Jag har alltså utfört ett experiment som jag började med när min förra mens slutade. Det gick ut på att räkna ut ungefär hur långt det är mellan varje gång jag har min mens och med detta kunna timea in den på ett vettigare sätt. Hur gick det sedan sist? -Faktiskt rätt bra, tror att jag räknat ut det här på ett ganska bra sätt nu och kanske kan planera in aktiviteter på ett vettigare sätt än tidigare!

Och eftersom jag varit stationerad i sängen sånär som på lite äppelmoskok och småträning tänkte jag att planeringen lika gärna kan få fortgå som vanligt. Passat på att återinföra "veckans Sentai" på det, eftersom jag tänkte försöka se alla och sedan kanske göra en rate på dem i min animeblogg senare. Jag har ju redan recenserat lite super sentai där, så jag tänker att jag kan fortsätta med gott samvete.

Och i morgon är det ju söndag, så jag får väl ta och kolla igenom mina väskor så att jag har alla pluggsaker i ordning inför måndagen då. Se på lite mer anime och Super Sentai så att jag kan göra lite fler recensioner ska jag också göra. Idag har jag bara en kort en på Go-Onger som jag gjort i all hast nu för att se hur det skulle se ut. Det lär säkert bli betydligt fler recensioner framöver. Just nu känner jag i alla fall att det är dags att varva ner och förbereda sig för sängen. Sköt om er tills vi ses igen 💖




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...