söndag 8 november 2020

Huvudvärk och småsagor.

 Dagens rubrik talar för sig själv. Jag har idag huvudvärken från helvetet så jag funderar på att bara ta det lugnt för en gångs skull. Jag vet att magmusklerna behöver komma upp sig, men det får bli när jag mår bättre. Idag blir det småsagor och teckning.

På tal om teckning blev den här klar... Egentligen igår, men jag blev helt klar med den idag, lite som för att välkomna Joe Biden in i vita huset 😊
Jag har ju sagt att jag egentligen inte vill prata politik, men det är svårt att undgå att prata om det här, det är trots allt väldigt roligt för USA att slippa ha ett skämt som president, vad skämtet än påstår. 


Så idag vill jag bara gratulera USA till president nummer 46, som INTE heter Donald Jävlaranamma Trump i alla fall. Vad Trump än påstår heter vinnaren Joe Biden och det har många väntat på i 4 år nu. Ronald, you're fired!

Småsagodelen har nått till Hannibalsfejden nu och det känns intressant att läsa om den utförligt, det är ju så man ska göra när man skriver för att kunna få det snyggt. Just nu har bröderna Likblek (utom Ásgeir) drabbat samman och det verkar som om Pribjørn och Atle är på väg mot seger men vad har Rune i kikaren? Det är det jag ska ta reda på nu. Förutom att bli attackerad av ilskna pilgrimsfalkar ute på isen där i Eda. Nu ska jag titta på lite tysk film och vila huvudet. Återkommer ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...