söndag 29 november 2020

Det är nu den där "you can do it"-känslan behövs.

Första advent, besvärlig kropp, halvinvalid och deadline är egentligen passerad sedan länge. Ändå vill jag inte avbryta kursen nu när det ändå är så lite kvar.

Så idag får jag ändå plugga lite även om jag inte riktigt orkar det, det behöver bli klart och jag har ju sagt att jag vill ha någon form av betyg i tyska också, så varför inte bara göra det här nu? 
Det är ett par uppgifter jag inte har gjort och dem tänkte jag få ur vägen innan jag lägger mig, innan jag är helt klar med tyskan och vet att jag inte kommer kugga kommer jag inte låta några större projekt ställa sig i vägen alls. Just nu behöver jag bara tänka: "you can do this! Du är ju faktiskt bra på tyska!" så det gör jag. Vi hörs därefter! 💞 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...