lördag 22 augusti 2020

En kanske skulle återuppta projekt Alex?

 Det här är herr Roberts, han är mest här för att ha för smala armar och se arg ut men samtidigt ha väldigt snygga byxor på sig! 

Jag äger ju ett gäng BJD-dockor som jag inte använt på ett gäng år, mycket på grund av samma sak som fått mig att mer och mer hata sociala medier. -Tyckare och gnälltutor! För det spelar egentligen ingen roll vad du sysslar med så finns det alltid någon med frätande åsikter kring det, sedan om det är menat som positiv eller negativ kritik är en annan sak, de där frätande kommentarerna och åsiktierna kan förstöra intresset för saker och ting. Kanske var det därför och för att de är så bökiga att ta fram, som jag började dra ner på det där och bara ta kort på dem i särkilda fall...


Sedan har vi denna internetcancer som kallas för "fandoms" också. Om du ägnar dig åt något någon gång gjort till en "fandom" måste du per automatik vara en del av denna fandom annars är du en sämre människa enligt dessa fangirls och andra idioter. De uppför sig lite som de här religiösa människorna som ska övertyga alla om att religion det ska man ha annars är man sjuk, i samma veva är de nästan lika sjuka som det här videoklippet:

Jag har valt att ta avstånd från allt det där sektiga och mentalt våldskramande då jag egentligen inte orkar med mer av den varan. Inte efter att ha haft med energitjuvar att göra i så många år. Det känns bara inte värt det. När sedan dessutom många fangirls beter sig som mentalt sjuka människor blir det nästan ändå jobbigare! Jag har ingen större lust att umgås med folk som är eller beter sig som mentalt efterblivna stackare. Det klarar inte min PTSD-skadade själ av. 

Nej, en sund inställning till saker och ting ska man ha, annars får det vara! Att hela tiden odla hat och ångest måste vara påfrestande också för den egna individen, annars vet jag inte vad det är för psykotiska varelser man har med att göra! Varför inte bara leva som folk i stället för att hata och fräta som så många verkar ha gjort till en hobby nu på sistone? Förlåt en yngling, men jag har faktiskt väldigt svårt att förstå det här, det måste väl vara bättre att få andra att må bra än att göra det motsatta? Negativa människor måste ju lida av det i längden menar jag!

Men visst kan jag hålla på med diverse hobbyarbeten och konst va, men att gå med i någon sektig fjortisgemenskap bara för det gör jag bara inte, behåll sånt skit för er själva och medan vi är inne på't -Nej, jag vill inte att mina bilder ska användas för att främja era sjuka sinnesförvirringar, ta egna bilder i stället. Tack för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...