onsdag 8 mars 2023

Onsdagslyx

Idag har det varit en ganska bra dag känner jag. Lagat en del mat, pluggat och faktiskt tagit mig ut på en promenad. Till frukost körde jag kalkonbacon och ägg. Kalkonbacon är faktiskt inte helt oätligt, men jag tror att jag föredrar vanligt bacon, vi hade bara köpt fel sort. Till lunch slängde vi ihop en fin sallad med bland annat kyckling och apelsin. Känns ändå som att det här var vad jag behövde för att skrämma bort lite gamla dementorer ur huvudet.

Sedan ska i alla fall två uppdrag lämnas in idag, men det känner jag kan gå att få till bara man jobbar lite smidigt och när jag väl mår bra känner jag att jag har till det. Idag lyckades jag skrämma dementorerna med lite matlagning, inredning och promenader. -Alltid något.




 En kvällspromenad med syrran fick det bli. Tyvärr vill min telefon gärna förstöra en del bilder, som den på den vackra månen jag tog senare ikväll, så ni får den här, som är lite sämre i stället. Väl bekomme! Kanske kan jag ta en bättre bild på månen i morgon, om den är lika snygg då? Det där är en gatlykta.

I morgon blir det mer inredning och dementorskrämmande. Ikväll blir det nog bara tid till VR och restplugg kvar. Sköt om er nu, tänk positivt och låt inte energitjuvar och negativ energi förstöra din vardag. Du är värd mer än så, det tror jag att du vet 💖




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...