måndag 21 augusti 2023

Förberedelse-måndag med trocadero!


En förberedelsernas dag blev det idag då, eftersom jag och syrran fick ett spontanryck nu i lördags och bestämde oss för att knall och fall köpa biljetter...


... DIT!

Jag fyllde ju år förra söndagen, vilket firades med pizza och fikakväll hemma. Från föräldrarna fick jag en ny jacka och nya skor, något jag verkligen är glad över. Syrran hade köpt lite saker på Gotland åt mig som jag kommer att visa upp senare om jag kommer ihåg det. Men det var i alla fall:

  • Två broscher som jag satt fast på ett av mina virknålsfodral
  • Ett gäng rollspelstärningar
  • Ett häfte med 24 bandvävningsmönster
Och eftersom jag inte kunde åka någonstans den här gången kom vi på att vi skulle planera in en fin dag att åka till Trondheim i stället och den dagen visade sig efter lite research nu i helgen vara... I morgon! 😀 

I enighet med detta får den här kvällen vigas åt att ladda väskor och matsäckar, göra det trevligt för katten och så klart, det är viktigt att hon mår bra när hon är ensam också! 
Nu vet jag vad jag ska göra i alla fall! Jag ska ta mig en varm dusch och bara njuta av resten av kvällen, nu när jag vet att allt är med också 💖 Ta hand om er, jag vet i alla fall fyra stycken som kommer ta hand om sig nu!





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...