tisdag 29 augusti 2023

Tvättunnan är tom och nu är det dags för studier igen!


Jag som trodde att det här skulle ta hela veckan, men det verkar knappt ta halva förrän tvättunnan är tom, det måste firas, så idag blev det burgare med lite ledsen mangold som blivit kvar sedan någon dag tidigare på. Brödet är ett friskobröd som är rostat i en torr stekpanna och burgarna är färska burgare som vi köpt på Coop tror jag det var. På den här hade jag lagt mangold, ketchup och rostad lök helt enkelt.

Och så är jag klar med en färgläggning också!


Jag bestämde mig för några månader sedan att jag ville låta Sol ha håret utsläppt på någon bild och när jag sedan lekte loss lite med effekter blev det en lite mörkare version av Sol än jag annars brukar göra. Jag har målat upp henne som en realistisk men ändå rätt nöjesglad person. Med tiden har hon faktiskt fått en mörkare sida så att hon blir mer realistisk med den ort hon faktiskt ska representera. 

Vad sker i morgon? -I morgon fortsätter vi med trappan! Jag är faktiskt ganska glad att det här blivit av, varje gång vi tänkt på det har annat kommit emellan, men nu ska det äntligen bli av! Skönt, nu blir det enklare att städa! Själva trapplanken (planken som ska ligga på själva trappan i det här fallet) är hemma redan, det enda vi nu behöver kommer att vara trappnosar, men det fixar sig med tiden. Nu tänker jag faktiskt avsluta den här dagen med en liten film, sedan borstar jag tänderna och sover tänkte jag. Sköt om er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...