onsdag 27 april 2022

En smärre shoppingeftermiddag


Idag blev det en liten shoppingeftermiddag där vi bland annat hittade det här! Jag har haft en kopp som funnits med sedan vi flyttade hit 1995 och enda sedan dess har jag retat mig på att den inte haft något fat. Nåväl, nu har vi tre fat och en kopp, så nu behöver jag inte reta mig på koppen längre.

Sedan köpte vi lite kläder också, inte speciellt mycket, lite tröjor bara.






Jag gick alltså dit för att titta på tröjorna med katterna och ugglan men kom hem med fyra tröjor och ett halsband. Så jag rullar, men nu har jag lite nytt att ha på mig till nästa möte i alla fall!

Och nästa möte, som förhoppningsvis är det sista i den här långa svängen, blir av nästa måndag, då får vi se var allt landar. Jag vet att aritmetik under stress inte är min vän, heller inte sifferminne under stress, så dessa två är jag lite orolig över, resten känns det ändå som om jag grejat som vilken normal människa som helst. Kanske lutar det mot att jag äntligen ska få klassas som normal. Jag hoppas det, så att jag en gång för alla slipper all styvmoderlig behandling, för ärligt talat tror jag att det är den som orsakat majoriteten av alla problem jag haft i tonåren och som tween. Jag ser fram emot att slippa sådant framöver, så jag hoppas inte gudarna eller min hjärna sviker mig i det. 

I morgon ska jag i alla fall städa upp i röran här, det ser ut som om ryska armén haft raveparty tillsammans med Taz här, det går inte för sig, det ska se bra ut i mitt hem! Vi ses i morgon vänner, ta hand om er och låt inte negativa människor eller negativ energi ta det bästa av er, det är inte värt besväret. 

Namaste🙏
Hell Freyr, hell Fröya! Livet, livet livet!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...