You can't? Det tror jag inte på!


Just nu sitter jag och funderar på vad min lärare kommer att säga om mitt senaste uppdrag som tyvärr kom att bli lite av ett hastverk såhär efter semestern. Värt det? På sätt och vis! Jag fick ladda batterierna ordentligt i Trondheim och det behövde jag. Efter en kort färd till min älskade småstad Östersund kom jag åter på fötter och lyckades i alla fall få in utkastet till essän härom nyssens!

Nu är det bara modul 6 kvar, sedan är det klart! Och vad består denna modul i?



Ganska intressanta grejer där! Jag ska lära mig berätta i bilder, jobba med miljö, ljus och roller, analysera film, samt prata ekonomi. Alldeles säkert är det mer saker att ta tag i, det ser inte bättre ut, men det här är alltså sista spiken för Svenska 2! Inte utan att spänningen nu stiger! Språk i Norden sa de något om och det ska bli mer än intressant att gräva mera i detta! 



Kommentarer