Beklager rotet!

                                                     

Goddag! Som ni ser håller jag på att stuva om lite i bloggen och det betyder självfallet att det kommer att bli lite förändringar i framtiden. Som ni vet har jag länge kört utan något särskilt tema och bara skrivit lite som jag känner, vilket kanske gjort bloggen både spretig och tråkig att läsa för den som nu har ett intresse av att göra detta.
Därför har jag tänkt att ha ett tydligare tema även om mina etiketter kommer att finnas kvar även i framtiden. Majoriteten av inläggen kommer dock att handla om min väg mot en grundläggande behörighet och slutgiltigt också kanske ett jobb värt att kalla ett normalt sådant.
Just nu kommer jag i alla fall att lägga tid på att få ordning på allt jag stökat till, tills dess beklagar jag verkligen oredan!

Kommentarer