Varför går det alltid så långsamt i slutet?

Så börjar Svenska 2 närma sig sitt slut och jag har bara några grejer kvar att ta tag i innan examinationen. Allt verkar ha bestämt sig för att gå superlångsamt bara för att det kan. Just nu håller jag på och jämför realismen och naturalismen. Något jag i grunden bör kunna, men inte hunnit med tack vare att det varit väldigt körigt med nästan allt i år.

Något annat som närmar sig är min 33'e födelsedag som jag i år planerar att fira...
DÄR!
Ja, det blir troligen så att vi åker till Norge när jag fyller år eftersom jag funderat på att fara någonstans den dagen, dels för att det är tråkigt att sitta hemma och glo på grannarna hela dagarna och dels för att jag helt enkelt kände för det.
Behöver fortfarande kattvakt dock, älskling kan ju inte vara utan käk... Tänker att det säkert löser sig med det den dagen. Återkommer.

Dock är det fortfarande lite av ett helvete att komma på vad jag ska skriva om min svenskauppgift men det lär väl lösa sig antar jag. Det brukar göra det efter ett tags funderande.

Kommentarer