Efter en sommars slit, snart kommer återbäringen!

Svenska 2 är nu inlämnat och det enda jag nu behöver bry mig om är att jämföra de där två filmerna. Max manus och Kungens val har jag valt, jag tror att det kan komma att gå bra bara jag läser på om det nu i morgon.
En annan sak jag behöver läsa på om är en hel del kvarglömd litteraturhistoria, men det tror jag kommer ordna sig framöver.

Jag har även kickstartat Svenska 3 och medan jag väntar på att all litteratur ska anlända är det bästa jag kan göra att läsa på om de ämnen jag är klen på, jag tänker se till att få ett hyfsat betyg i Svenska 2 nu när jag faktiskt fick en chans att lämna in det.

Vad tycker jag nu om Hermods? Alltså, jag tycker fortfarande inte att det är en ultimat skolform att sitta hemma på röven och bara tugga studier, inte ens träffa skolpersonalen utan examinationen går via någon skypeliknande app. Matten kommer jag se till att få ta på plats i alla fall, jag tänker inte sitta på internet med något så tufft. Den dagen den sorgen dock, jag ska höra med Lärcentrum i oktober om det går att få studera matten på plats i stället för via Hermods. Nu ska jag ta igen mig en stund, det är jag mer än värd efter den här vansinnesfärden! God jul

Kommentarer