fredag 18 december 2020

Hur kan det gå så långsamt att göra jul?

 Idag har det gått segt till med torsdagsstädandet. Mycket beror väl på att jag blir så otroligt trött av vintermörkret och det och det. Idag fick jag dessutom en förfrågan om att teckna Ebba Busch och Annie Lööf som kysstes, vilket jag gjorde. Sedan visade det sig vara ett pervo som tände på sånt. Jag har inte mycket till övers för dessa ragator, men jag vill inte bussa pervon på dem för det. När han bad om fler saker innefattande lebboporr blockerade jag honom till slut. Vill han ha porr får han lära sig rita själv tänker jag, eller så får jag lösa det på mitt sätt -Att bussa bröderna Ylvisåker på honom!



Jojo! Det där kan sluta hur som helst, tro mig! På tal om att rita saker, kanske skulle rita av de här killarna igen, det var länge sedan sist och redan då blev det väldigt omtyckt, så jag får göra det igen någon gång. I så fall ska jag nog ta med Calle och Magnus också, de är liksom en sorts perfekt bus-kvartett de där farbröderna. 

Idag har jag i alla fall bestämt mig för att göra en sak och det är att jag ska storstäda vardagsrummet inför julen. Det tycker jag att jag kan hinna med såhär inför fjärde advent och allt. Sedan vet jag faktiskt inte om jag ska sitta uppe till två i natt igen, för att se julkalendern direkt den kommer på Play eller om jag ska låta bli med det... Upptäckte just att man blir så jävla seg dagen därpå om man ska göra så, men årets kalender är väldigt intressant, hade aldrig vakat för 2018's julkalender kan jag säga. På tal om det ska jag göra ett separat inlägg där jag ska bedöma alla kalendrar jag sett. Se fram emot det! Nu ska jag städa, väva lite mer på mitt nya band och julpyssla! Samt förära er en kalenderlista! 💙


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...