tisdag 8 december 2020

Äntligen kan jag lägga lite energi på mina projekt!

Nu är det sista av tyskan inlämnat och jag kan lägga fokus på att repetera, vilket inte tar lika lång tid som projektarbetet tagit, men det är fortfarande ett gäng papper:



Det här gör jag i och för sig på en kväll, så jag borde inte klaga på något annat än att jag varit jäkla lat den här gången. Eller inte enbart, KBT-sessionerna har också tagit en del energi av mig, vilket jag inte tyckt att jag behövt berätta för skolan, som egentligen inte har jättemycket med det där att göra. Däremot är det väl så att jag borde ha prioriterat det här lite bättre. My bad there, får ta igen det någon annan kurs. 

Men nu kan jag lägga fokus på lite av mina hobbyprojekt igen, vilket är skönt. Idag har jag lagt ny varp på Micke och håller på med detta:


Kruxet här blir att få varptrådarna att hålla så att de inte går av efter att jag vävt någon decimeter som sist. Det skulle bli fyra meter det här. Snart kommer lite roligare färger också, det blir spännande. Nu ska jag äta mat i stället. Håll tummarna för mig med tyskan! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...