onsdag 16 december 2020

Nu kan jag officiellt ta jullov!

 Yay! Nu har jag ett betyg i tyskakursen! Kommer jag köra fortsättning? Troligen.

Satte ribban lågt och sa att jag siktade på C och jag trodde faktiskt hela tiden att jag skulle få ett C här. Nu är det här A1 och jag kommer väl att behöva ta A2 också för att ha något att komma med om jag ska ha med det i någon sorts CV förstås. Ändå rätt nöjd!

Nu kan jag ta julledigt också, vilket betyder att jag kan hjälpa till att göra lite jul, städa lite, väva, rita... Allt sånt! Det här behövdes, nu kan jag troligen söka CSN till våren! Välkommet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...