torsdag 7 december 2023

Ständigt denna trötthet...

 

Kanske är det för att det är mörkertider och julen närmar sig som jag känner mig så fruktansvärt trött hela tiden, kanske beror det på mensen, på avgiftningen från sociala medier, på att jag sover, äter, rör mig fel? Något är det och jag ska ta reda på vad, så att min energi kan komma tillbaka snart. 

Det kan också vara så att jag också känner av den där inflationen som gör saker dyrare och undermedvetet kanske blir trött av det. Mycket spelar så klart in och som vanligt går det säkert över framåt våren igen.
Jag tog i alla fall rätt beslut med arkitekturen som jag tänkte återuppta vid ett annat tillfälle, jag känner att jag behöver lite enklare kurser som strökurser innan "the big bang" så att säga.

I morgon blir det i alla fall en sväng till min lilla stad för julmarknad, lite ärenden och klappjakt. Lite lunch med systern hinner jag säkert med också. Packa väskan och förbereda sig för sängen, sedan blir det inte mer idag. Hasta-kvasta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...