fredag 24 november 2023

Trevlig helg, i morgon blir det min lilla stad!


Idag har det varit en fin fredag. Charkbilen har varit här och vi har köpt lite charkuterier som vi hade som fredagssnacks. Till middag åts det persiljejärpar med potatismos och gräddsås. Fullt ut mat och inte svalt vi idag heller! 

Sedan har jag även hunnit köpa årets första julklapp! Den här hade jag tänkt skulle vara till huset. Eftersom vi åker till stan i morgon kan det mycket väl hända att jag hinner med att sticka av och köpa fler. På tisdag har jag också planerat ett besök, mest för bankens del, så det kan ju hända att det blir fler julklappar köpta då.

Det jag planerat in nu är en trip in till Östersund på kul, mer har jag faktiskt inte tänkt ut. Nu vet jag i alla fall att jag ska ladda bryggarna och stoppa i en korg med lite kaffe och te att dricka på vägen in, det skulle visst bli kallt. 

Utöver det tänker jag blogga mer och hänga mindre på sociala medier eftersom det sprids för mycket skräp på sociala medier. Från och med söndag blir det! Nu ska jag i alla fall plocka ihop, kanske titta på lite VR och träna innan sängen kallar. Sköt om er! 





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...