fredag 12 februari 2021

Nytt projekt på G -Veckans screenserie!

 Så jag kom på en idé med mina fredagar. Att varje fredag göra en serie med hjälp av skärmdumpar från olika filmer och animeserier. Idag blev det så klart Kaleido Star och det stående internskämtet -Yuri och Soras knäppa relation. Idag har Yuri lärt i Ken dumheter 😆

Och det här projektet kommer alltså också att gå att följa på min Deviantart där jag så småningom kommer att tillägna det en egen mapp. 

Dialogen är jättesvår att se, så jag kommer att skriva den här:

Ken: HEJ DIN TÖNT! Yuri säger att du föredrar att bli kallad "din tönt" hellre än "Sora" nu för tiden ❤️
Sora: EEEEEEEEEEH!? Vad kommer du från för planet, Ken!? Har du sagt det, Yuri!?
Yuri: Verkligen inte. Jag undrar var den där mannen får allt från...
Tidigare: Yuri: Hej din tönt, Åh hallå din tönt, ÅÅÅH din tönt, här uppe, din tönt var fan kollar du nånstans? Sluta titta mig i skrevet!!
Ken: Ja, jag undrar...
Yuri: Nu när jag tänker på det...

Jag kommer naturligtvis att lägga ut riktiga saker på min deviantart också, det här är mest ett kul projekt jag har nu under coronatiden och det. Man måste ha något att skratta åt också, därför tror jag att det är bra att ha lite barnslig humor att ta fram när livets allvar blir alltför påfrestande, därför kommer jag att göra en liten fredagsserie varje vecka, så långt lagret räcker så att säga. Lite senare kommer jag kanske att lägga ut ett annat inlägg. I annat fall hörs vi när vi hörs. Ha det gott!💙

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...