söndag 26 april 2015

Bilder från förra veckan

I förra veckan fick jag veta en grej som gjorde mig oerhört glad. Jag har ju gått och oroat mig sedan i mars någon gång över om jag ens kommit in, men i onsdags låg det ett brev i min inbox:
Har alltså kommit in på Birka Folkhögskola efter drygt 10 års längtan efter detta. Blev så oerhört glad att det höll i sig hela veckan. Nu ska vi bara hoppas att min budget håller och att kursen är lika bra som skolan. Är båda dem gröna är det ju inget snack om saken!




Nu kommer det lite bilder från när jag och syrran lekte på stan!



I brist på något att göra i veckan som var, drog vi till lekplaneten. Där blev Maria arg på en björn!

..Men det gick snabbt över.

Hittade ett par söta mjukisgrisar innan vi gick till lägenheten för att kolla vad vi skulle städa bort och inte.


Väl i lägenheten kom vi på att alla måste ta en sånhär selfie. Den kallas för Hund-på-huvet-selfie!


Sedan fick jag även hem en sak från Språkbokhandeln. En bok på japanska, ni får själva gissa vilken, här är titeln!

Ni av mina vänner som nu vet vad detta är kan ju vara tysta, kan avslöja att det är Astrid Lindgren!
Ni får veta mer om det här imorrn och då ska vi även lära oss lite mera japanska! Ses då! Får jag med mig kameran lär jag ta fler fula bilder också!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...