fredag 17 april 2015

Dockor och fjant :)

Idag tog jag fram mina resinmodeller för att latja lite med kameran, mest för att jag hittat igen min lilla coolpixkamera som faktiskt är lite mer händig än min stora Nikon som jag annars brukar ha när jag fotar.

Tog fram allihopa ur skåpet och plåtade bara för att jag kände för det så nu har jag fulla hallen uppe med lådor. Det får jag städa bort innan jag lägger mig, blir jobbigt att snubbla över annars.
Bilddags! Varning till er med dockfobi, det blir en hel del BJD här!


Vi börjar väl med en ful jävla gruppbild. Alex är inte glad här!
Presentationsdags!

Ugglan Minerva. Hon bor i ett bibliotek och kan allt om allt.


Gardenia. Alex dotter och lite småcynisk av sig. 

Sam, Alex småsure broder...

Heidi och Ingrid.

Rigel. Marias busiga karaktär.

Kira, Alex fru och min första BJD. Lite omgjord genom åren men hon hänger med.



Alex, min andra BJD och den första jag faktiskt ville ha. Också tyvärr den docka som drog in mig i Ho***n. 

Sam, Ingrid och Heidi myser under pandaparaplyt.

Gardenia, Linus och Minerva har funnit sin plats i soffan.

Sedan kom Rigel och förstörde HELA BILDEN!

Lite snuskbilder med finparet på slutet också!

Puss och snusk...


Lite klämma på stjärten på det!

Nä! det var allt. Dessa ska redigeras och slängas ut på Deviantart när jag känner att jag har tid för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...