lördag 26 juni 2021

Bofinkens anime är tillbaka med nya recensioner!

 

Jamen visst, och dessutom på den gamla domänen tills vidare! 

Jag har bestämt mig för att inte köra Bofinken via Blogger förrän jag kommit på hur det här med flera bloggar på samma domän fungerar här, därför väljer jag i stället att ha kvar den gamla domänen, och japp, det finns faktiskt fortfarande en del Super sentai, anime, spel och manga att recensera, så jag kommer att göra det. Notera att jag inte enbart recenserar det allra nyaste utan snarare saker jag nyligen sprungit in i. En anime jag nyss börjat se är Hajimete no gal som faktiskt har en hel del så kallad "Hentai" att komma med, så se fram emot en recension när jag väl sett den klart! Idag blir det nog bara ett första intryck då jag inte känner för animemarathon just nu. 

En annan sak som känns lite trist är att Jatoku tycks syssla med någon sorts renovering av sidan, vilket innebär att majoriteten av mina favoritsentaiserier är låsta och inte går att titta på än. Lite av en bummer om man bestämt sig för att se alla serier innan pandemicirkusen är slut och man inte längre har tid med det, men det finns väl saker som är värre antar jag och jag har ju alltid något att titta på när verkligheten är för tråkig för att lägga allt fokus på. 

I morgon tänkte jag städa nere vid älven och se om jag kanske kan bekämpa de där pissmyrorna en gång för alla. Ska bara ta reda på var kräken bor först! Och på måndag ska jag ringa och fråga om det kan vara så att det äntligen är dags att vaccinera sig också, det börjar ju dra ihop sig även för oss under 40 nu. Nu vet jag i alla fall vad jag ska göra, jag ska leta reda på en bra kudde att höja upp kuddarna jag redan har i sängen med och se om jag kanske kan sova bättre sedan. Namaste 🙏, ta hand om er tills vi ses igen 💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...