tisdag 21 februari 2023

Engelska 7 -tentad!



Oh yes! Då kan vi lägga Engelskan till handlingarna och ägna oss åt lite nöjen i stället. Spel, VR-utflykter och äppelkärnor som lagt sig som ett litet hjärta! Någonstans kan jag ändå kalla denna tisdag för en bra dag! Detta trots att jag haft lite ont och sådär, det har varit en jättebra dag! Blev engelskan godkänd? Allt pekar mot det, till och med mot att mitt första betygsmål, C nu är uppnått! Det känner jag mig förbannat stolt över och hoppas att nästa tenta som är om ett par veckor, blir lika bra som den här! Klart ju, det är psykologi, det är väldigt få saker som säger att jag kan misslyckas med ett så intressant och kul ämne! Tuppkammen står på högkant och jag är sjukt stolt över mig själv 💪

Och på torsdag åker jag till min lilla stad för att träffa lite folk och mysa lite igen, det kan jag förtjäna, det har varit svettigt i höst, men nu är den bortstädad! Den här gången känner jag för att rå om stadskärnan eftersom det blev Lillänge sist. Möte först, sedan lite stadsmys, så ser planerna ut.

Men först är det onsdag och städdag som jag tänkt varva med geografi. Den här kursen har jag sett fram emot att helhjärtat ägna mig åt, så det ska bli intressant att nu få göra det! Jag känner livet i mig när det faktiskt äntligen går min väg! Fast ärligt talat, gör inte alla det?

I morgon är det städning som gäller, samt se vad geografikursen har för roligt att komma med. Det blir intressant. -Lev! 






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...