lördag 16 januari 2021

En liten kväll vid scannern

 

När ni väl sett detta kommer ni inte kunna få det osett...

Det där ser INTE ut som en Croissant! 😱

Idag har jag suttit vid skannern hela kvällen eftersom jag dels har ritat en del, dels hittade den där sjuka bilden i en tidning på toaletten. Visst, man kan tolka saker hur man vill, men det var enklast att dra tankarna just på det viset när man var där inne antar jag. 

Igår blev det lite nya teckningar, lite realistiskt, lite mer Kaleido Star och inte så mycket mer än så, jag har lagt mer tid och energi på att få klart det jag har på datorn redan, men när man känner sig lite extra kreativ vill man gärna få utlopp för det. Ibland ser mina kreativa ögon mer än de vill se, dock...

Idag hade vi dessutom celebert besök vid fågelbordet
-En liten sparvuggla tittade förbi! Jag har aldrig sett någon sådan här, men idag kom det en och slog sig ner bland småfåglarna. Förmodligen har den sett att det finns många feta fåglar där, de äter ju smågnagare och småfåglar trots allt. Hur som helst tyckte jag att den var väldigt söt och har gärna besök av den fler gånger. Det är bara härligt med lite djurliv på gården. Nu tänkte jag titta på lite dinosaurier på TV och fortsätta mitt lilla äventyr med scannern. Vi hörs mer senare! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...