torsdag 5 januari 2023

dagens göromål


Igår kom det hem lite mer garn, I huvudsak ska dessa två gå till att väva ett ex till av bandet "fire and ice" som jag fått en beställning på veckan innan jul. Det blir spännande att påbörja ett projekt till någon annan än mig själv och min familj faktiskt!


När det gäller engelskan har jag nu planerat in ett möte den 11, tagit lite anteckningar och tänkt igenom det lite. Jag tror att det går bra även om perfektionisten i mig hellre är bäst än bra. 
Utöver detta har jag återupplivat mina små lappar som jag började med för ett gäng år sedan! De här lapparna har jag alltså skrivit ner olika projekt jag ska ha till Deviantart framöver, så att jag inte hamnar i samma enformiga mönster igen, det blir så tråkigt med tiden. Jag hade kvar lapparna och rensade dem lite samtidigt som jag la till lite nytt för att få variation på mina saker, det har jag saknat tidigare.

Utöver det här har jag städat idag men har inte hunnit bli klar än, så jag får helt enkelt fortsätta med det projektet i morgon. Det som ska göras är att skura och inreda egentligen, resten är väl i stort sett gjort sånär som på några småsaker, men det är inte mer än småsaker heller så det kommer att gå fort och smärtfritt.
Vi ses i morgon, sköt om er och glöm inte att vara snälla mot er själva.

❀~❃~✾~Namaste ~ ❀~~✾
🙏

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...