tisdag 16 augusti 2022

Denna dagen -ett liv!



Ja, idag var det också sommar kvar och hallonen mognar som bara den! Idag var det dessutom väldigt varmt så vi passade på att planera in en liten utflykt för att bada innan vädret försämrades till kvällen.



Vi funderade länge på Öratjärn, men sedan kom vi på att vi har ett bättre badställe bara i grannbyn, så mynnet fick det bli. Jag har inte hunnit simma något i år, men bad blev det och det är väl vackert så. 

Och hur går det med telefonen då? Jag har fortfarande inte kommit på vad det beror på att bilder försvinner vid överföring till datorn, vilket är synd. Jag får helt enkelt försöka titta mer på det problemet i morgon. Då är det dessutom onsdag, då kanske man skulle ta och göra lite glass eller kanske sorbet? Den som lever får se, nu vet jag en sak jag ska göra i alla fall och det är reka kameror och sådär. Sköt om er! Stressa ner och låt inte amygdalan bestämma allt ni gör. 

❀Namaste🙏







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...