onsdag 10 november 2021

Det finns mycket man kan ha konsumkorgar till!


Ibland händer det konstiga saker förstår ni. Man åker och handlar och kommer hem med en packe gamla shoppingkorgar från affären. Så nu har vi några här -Och så en i frysboxen! 
Varför har vi en såndär i frysen för? Ja, för att det inte fanns något annat, så en provisorisk lösning blev en shoppingkorg som vi fått tag i. 

Men så blev det två över och dem kan man ha till att ha plugg och hantverk i, det känns som en bra deal ändå. Nu kan jag få en bättre överblick om vad jag håller på med. Således blir det väl också bättre ordning på schemat framöver, för den här veckan har det varit rätt dött med det. Jag vill påstå att det mesta har med mitt deformerade dygn att göra, för jag tror inte att jag har sovit som folk på många år om jag ska vara ärlig. Det kan vara en sorts efterbörd från utbrändheten... Vad det nu må vara ska jag få bukt med det så fort som möjligt, för det sliter mer på mig än till och med jag själv tror. 

Idag tycker jag ändå att jag fått lite gjort, trots allt. I morgon är det städdag och då får vi möjlighet att organisera lite i köket också, det blir intressant att börja med det! Sedan ska vi också städa vårt "mögrum" så att vi får lite överblick där också. Stora städdagen alltså, när helgen kommer ska vi inte känna igen oss i vårt eget hem, det blir en bra lösning! Låt oss börja med dygnsrytmen och hälsa på sänghalmen. Bra lösning, ta väl hand om er nu. Namaste 🙏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...