måndag 30 november 2015

Kvällsplugg på Birka!

Nu är jag igång! Har kokat vattenkokaren full och sitter och dricker te samtidigt som jag läser lite om Schweiz och antecknar flitigt. När jag blir trött på detta tar jag upp matteboken och så får de avlösa varandra helt enkelt!

Andra saker som ska göras: Ska skriva lite om miljö och energi till naturkunskapen (se mitt förra inlägg) och så ska jag skriva klart Kami sama. Full rulle alltså. Idag hinner jag nog bara läsa om Schweiz och plugga matte, men i morgon kväll hinner jag ju ta tag i naturkunskapen och uppsatsen om gud.

Eftersom min lärare inte var på skolan alls idag väntade jag med att fara in till skolan tills det blev kväll, så jag har inte varit inne i skolbyggnaden alls idag, det lär väl hinnas med i morgon antar jag. Nu ska jag dricka upp mitt te och läsa klart. Kommer skriva lite om detta för skojs skull. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...