måndag 3 augusti 2015

Äntligen!

Äntligen har jag lyckats få till min dator, vilket innebär att jag nu kan ta bra bilder att lägga ut igen, perfekt! Nu är det bara ett annat problem... Maria har kameran på medeltidsveckan och jag är inte på medeltidsveckan precis. Nepp, men då letar en väl rätt på den andra kameran i värsta fall.

BJD? Ja, det händer faktiskt saker på BJDfronten igen, bland annat blir det två par nya ögon då jag bestämt mig för att göra några av mina karaktärer lite mer realistiska. Dock ska de få fortsätta vara de karaktärer de är, förutom att jag eventuellt ska fixa andra armar till Alex, han bör ha lite mer muskler så att han inte ser totalt uppfuckad ut vilket han gör nu med sina smala armar mot den annars rätt så muskulösa bringan. Sam har en okej kropp då han ska vara något mer av en tanig typ vilket inte Alex är direkt. Kommer skriva lite mer om karaktärerna en annan dag hade jag tänkt mig, kan ju vara roligt för er att veta det menar jag...

Och annars? Har jag faktiskt kollat på lite klipp med den härliga popgruppen AAA. De är verkligen sjukt bra förebilder alla sju och väldigt kreativa på alla vis. Har ju gått och förargat mig över Shinjiros blonda hår enda sedan han blekte det så jag blev faktiskt lite glad att se killen mörkhårig igen, hoppas att han behåller det så! Misako har även fått tillbaka sitt långa fina hår, älskar det! Hon var sjukt söt i långt hår. Nä, den här stilen gillar jag!

Här gör de reklam för nån glass som de smaksatt själva, det här är bara fyra av dem, då de andra tre har gömt sig nånstans ur bild. Det här är då Shuta, Misako, Shinjiro och Nishijima.

De är sju stycken egentligen, men alla blev som sagt inte med på bilden. Vill faktiskt se mer från deras 10'th anniversaryturné, hört att de ska vara lite mer som de var förut...


Sen då? Jaa, nu när datorn funkar igen kanske det blir lite skärmdump från spel och liknande, vem vet? Nu ska jag klottra ihop någon ful bild och sen sova! Godjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...