torsdag 30 juli 2015

Var har jag hållit hus nu?


Jag är tillbaka <3 
Efter ett litet sommaruppehåll är jag nu tillbaka med fler blogginlägg! 
Kan börja med att meddela att jag nu helt slutat lägga ut saker på dayviews eftersom sidan känns tråkig och händelselös sånär som på nån bitchfight om året och sånt intresserar mig inte!

BJDdockorna kommer dock att få en egen sektion på min Deviantart, och här då, där jag kan vara lite mer kreativ utan att bli inlåst i det där ''åååh vilken fin DOCKA-tänket'' jag vet att de är dockor, men jag har dem mer som modeller till rollspel och det är sådan kritik jag vill ha. Sådan som rör karaktären, inte dockan. Det var länge sedan jag insåg att det inte gick så bra att försöka med sånt på Dayviews dock...

I sommar köpte jag lite japanskt snask mest för att se hur sommargästerna från Stockholm skulle reagera på det. Bilder finns på min muppdator som för tillfälket ligger och dammar i behov av diverse kureringar innan jag kan lägga ut nånting av värde...

Men köpte Ramune, konpeito och Hi-chew och fick även pocky på köpet! Stockholmarna reagerade olika, kusinbarnen i synnerhet. En av dem avgudade ramunedrickan så hon fick två faktiskt, kände mig generös :-)

Pojkarna (som ju är just POJKAR) blev först lite rädda, småskeptiska, men sedan smakade de med, de tyckte väl om det, inte mer...
Fastern fick också smaka, hon tyckte den var god men konstig typ. Jaa? 

Sommaren har varit blöt, drönaren har varit trasig också, så det har inte blivit mycket bad eller flyg som jag trodde det skulle bli. Får hoppas på finväder snart så att vi kan bada och flyga nu när drönaren är hel och vattnet någorlunda varmt liksom...

Ja! Annars? Xiaorishu är skojig, kolla in hennes videos på youtube om ni inte redan gjort det!


Sedan kom jag och syrran på att vi ska starta en gemensam CDsamling med AAA för att vi är sämst!
 Vi har 5, fler blir det!!


Gud! Vilket fånigt blogginlägg osv... Nu ska jag måla klart bilderna samt ta igen lite restplugg. Kanske går bra... 25-26 dagar kvar tills ni vet... Skolan börjar!
Brukar vara fult att se fram emot skolan men när en väntat i 11 år på detta

Och typ det är bara förnamnet... Då ser en fram emot skolan! :-)

Rita och plugga var det, ses sen eller när datorn vill igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...