tisdag 25 augusti 2015

Andra skoldagen, saker lättar upp!!

12.12 är klockan och jag har redan hittat lite kul folk att hänga med. Stabilt just nu, ångesten lämnar bara ett spår av diffus huvudvärk efter sig. Lite trött också, sov illa i natt på den hårda madrassen. Husmor sa att vill jag får jag låna bäddmadrass, men jag hatar såna så... mjeh!

Fick till ett preliminärt schema också, och det verkar som om jag får ledigt på fredagar som jag hoppades på. Detta betyder tre dygn på Birka och det ser faktiskt ganska ljust ut nu! Dessutom verkar det som att jag får köra dans också! Kvalitét!!

Nu börjar jag igen halv då, så ska se till att inte komma sent! Har även lovat att leka lite med japanskan med ett par snubbar! Yay!
Mindre ångest idag, trivs bättre! Nu ska jag vila lite innan nästa pass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...