söndag 10 maj 2015

Seg eftermiddag med kanji!

Eftersom jag börjat förstå Hiragana lite bättre nu, kan jag plugga lite Kanjitecknen bara för att vara vrång och bäg. Och för att det är nödvändigt för att kunna läsa japansk text fullt ut. Så idag har vi suttit och nött lite sånt. Vet, jag borde ha översatt kanjin med Hiragana men jag är förbannat lat och gör det inte... Ännu!

Sedan väntar jag in två paket från kawaéimport. Nu vet jag vad som hände sist, det var jag som gjorde fel, men nu är det fixat.

Måla ska vi också göra! Har inte ens hunnit skissa upp något ännu, men det lär ju ska bli. Gårdagens blev en fan art från yugioh
Fast den har några flaws som typ en brun prick i Kaibas öra och förbannat failiga fingrar. Lite mer övning på händerna kanske? 

Idag ska jag rita.... Cheeky Honda troligen, vet inte än.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...