torsdag 5 september 2019

Inte en dag för tidigt!

Nu kan jag äntligen börja ta små beställningar på mina teckningar på Deviantart. Jag kommer alltså inte att ta betalt i pengar till en början utan mer i "poäng" som de säger på sajten. Jag är inte bäst i världen på detta med commissions, men jag hoppas att det kommer att gå bra och vem passar inte bättre till att vara reklamkille för det än supersexige och skenhelige Trond? Jag valde honom för att folk tjatat om hur jävla snygg han är nu i snart ett år. Förra gången jag tog beställningar valde jag Yu-gi-oh's övertränade antagonist Amelda! Den här gången valde jag Trond och tänker låta det här vara ett månadslångt experiment för att se hur mycket jag kan kamma in på att teckna till andra.

Och i morgon är det fredag, vilket betyder att jag måste storstäda för att det ska se ut som om det bor folk här och inte deprimerade gnomer. Det och svenskan, Per ville se en vidareutvecklad variant på min essä innan examinationen som är nästa vecka. Det ska vi väl ordna! Sedan kan jag kasta mig över Svenska 3 med liv och lust... Eller liv i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...