måndag 26 november 2018

En dag på stan med syrran och mig själv!

Jaha! Idag blev det Arbetsförmedlingen igen! Sådana möten vet kanske de flesta vuxna hur de är så nu kanske folk förstår att en dag på stan var mer än välförtjänt!
Först lite restplugg med Svenskan och sedan blev det en tur på stan där vi först åt lite lunch bestående av en relativt stor sushi och Misosoppa, sedan blev det att gå ner på stan och köpa lite teer och en ful jultröja. Jag är inte nöjd med fulheten i den här tröjan, men den får duga.
En ny mobilladdare och en bok för förvirrade teckningar har jag också fått med mig.

Och så en extra vecka på Svenskan. Detta kommer gå bra bara jag köttar till max med det! Sedan ska jag köpa mer julklappar också! Sen. Återkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...