torsdag 9 juni 2016

Sommarens sysselsättningar!

Goddag små smurfar! Nämen fy vilken tramsig hälsning. Hej kan vi säga!
Förutom att ta ett välförtjänt sommarlov efter ett hårt men underbart år på folkhögskola. Jag har haft ett helvete stundvis, men jag ångrar verkligen inte att jag tog chansen att gå där ett år och se stället inifrån också.


Under sommaren hade jag tänkt få någon ordning på min rent ut sagt bedrövliga fysik. Hade tänkt ro, gå och såna saker, bara för att bränna upp magen nu äntligen. 
Annars ska jag jobba på med karaktärsformulär till mina rollspel och så lite språkstudier. Resten får jag ta i augusti känner jag!

Sedan ska jag väl läsa ut Patrik Lundbergs bok "onanisterna" också och se om den är så kontroversiell som alla påstår, jag har bara hittat ett något sexistiskt språk i den, men det misstänker jag att han tänkt på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...