fredag 13 december 2019

Äntligen verkar det lösa sig.

Idag tror jag att Algebraknuten äntligen börjar lösa sig, mycket tackvare att jag faktiskt har lite bra vänner att prata med om det. Igår slängde jag ut en blänkare på terrornätverket Facebook där jag bad om hjälp med detta problem och fick faktiskt napp! För att vara fredag den 13 har jag inte haft så mycket otur ändå, däremot dagen innan, jag undrar om min almanacka går fel...

Jag pratade även med min mattelärare om att försöka få igång kursen igen eftersom det går lite väl långsamt nu när min hjärna inte vill funka som den ska, mycket tackvare personer jag helst inte nämner, händelser jag helst inte tar upp och stress jag helst klarar mig utan kan man väl säga utan att låta anklagande. Åt veckan åker jag in till Östersund och löser några problem, det blir fint.

Apropå fint! Bofinken har gjort en arg recension också, den här gången blev det en jämförelse mellan två serier som ni gärna får lämna kritik på. Jag vet att det ser jätterörigt ut, men det är ett hastverk då jag satt på en buss på väg mot ingenstans när jag skrev recensionen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den här veckan har det inte hänt jättemycket

  Den här veckan började vi med att ta hand om äpplena vi fick av grannen förra lördagen. Det blev en hel del saker av dem! Torkade äppelri...